Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

♥♥ Eau Thermale Avène ♥♥

                                         ♥♥ Eau Thermale Avène ♥♥
 ♥♥Γεια σας γεια σας αγάπες ....να μαι πάλι εδώ μετά από πολύ καιρό......καλοκαιράκι φεύγουμε διακοπουλες μπάνια βόλτες και τώρα πάλι στα ίδια.....αλλά η αντηλιακή προστασία μας είναι απαραίτητη και τον χειμώνα.....  ♥♥
Σήμερα θα σας μιλήσω για μια από τις αντηλιακές που είχα πάντα μαζί μου το καλοκαίρι.......αν και την Avene την ξέρω εδώ και πολλά χρόνια που μου την είχε συστήσει  ο δερματολόγος μου.....όμως είχα δοκιμάσει μόνο την Avene spf50 χωρίς χρώμα....πριν καιρό μου έστειλε η εταιρία κάποια δείγματα να τα δοκιμάσω την μια την ξέρω εδώ και χρόνια .....το πρώτο που έκανα ήταν να δοκιμάσω την αντηλιακή με το χρώμα είναι κατάλληλο για ευαίσθητα πρόσωπα με μικρά σημάδια και προσφέρει ελαφριά κάλυψη.....την λάτρεψα αμέσως γιατί προσφέρει και υψηλή προστασία και δεν χρειάζεται  το καλοκαίρι να φοράω μεικαπ που βαραίνει το πρόσωπο μου και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό......
το αντηλιακό για τα παιδιά το έδωσα να το δοκιμάσει η ανιψιά μου είναι χωρίς άρωμα πολύ καλό αυτό για τις παιδικές ηλικίες....έχει υψηλή προστασία και απορροφάται αμέσως..........και πολύ ανθεκτικό στο νερό..................
το επόμενο που δοκιμάσαμε ήταν το AVENE CLEANANCE SOLAIRE SPF 30 απλώνετε ομοιόμορφα.....απορροφάται εύκολα δεν κολλάει και αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα ....ενυδατώνει υπέροχα την επιδερμίδα..............................
είμαι πολύ ευχαριστημενη από την συγκεκριμένη εταιρεία........σας την συνιστώ....περιμένω τα σχόλια σας αν την έχετε δοκιμάσει και πόσο ευχαριστημενη είστε.....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ AVENE GREECE
μέχρι το επόμενο ποστ τα φιλιά μου
 ♥♥ntina ♥♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...