Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

💄Pure Color Envy Estée Lauder & Golden Rose Velvet Matte(review)💄

Γεια σας αγάπες μου......σήμερα θα σας γράψω για δυο κραγιόν που έχω πάρει στο ίδιο χρώμα σχεδόν,το ένα είναι από την Estee Lauder και το άλλο από την Golden Rose.....
Ποια γυναίκα δεν θα ήθελε να έχει πολλά  κραγιόν και σε πολλές αποχρώσεις....εγώ τα λατρεύω πάρα πολύ....μόλις απόκτησα της Estee Lauder ήμουν χαρούμενη γιατί το ήθελα πάρα πολύ,έχει πλούσιο χρώμα και μοναδική πολυτέλεια,η απόδοση του χρώματος είναι υπέροχη μόνο μ ένα πέρασμα και η διάρκεια του είναι πολύ καλή (εμένα μου κρατάει πολλές ώρες)η συσκευασία είναι με μαγνητικό κούμπωμα για να το ανοίγουμε όποτε θέλουμε......όσο για το κραγιόν της Golden Rose είναι ένα πολύ  φτηνό  κραγιόν απ ότι της Estee Lauder ,δεν μπορώ να πω είμαι και από αυτό ευχαριστημενη το μόνο ότι η διάρκεια του μου κρατάει μόνο δυο με τρεις ώρες κάτι που όταν το θέλω για ώρες να μην γίνεται.......αν έχετε δοκιμάσει κάποιο θα ήθελα να μου πείτε εντυπώσεις......
                                                      μέχρι το επόμενο ποστ
                                                                 τα φιλιά μου 
                                                                     ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...