Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

🎈 Donna Valente INTENSIVE REPAIR FOOT CREAM-reviews🎈

Γεια σας κορίτσια μου........
Το καλοκαίρι είναι μια εποχή που αγαπάνε σχεδόν όλες(εκτός από μένα)............ωστόσο όμως θέλουμε να δείχνουμε λαμπερές και φρεσκιες.........με τόσο ζέστη προσπαθούμε να είμαστε και να φαινόμαστε δροσερές.......
Πριν αρκετό καιρό μου είχε δώσει να δοκιμάσω η εταιρεία cosmeticom την κρέμα ποδιών INTENSIVE REPAIR FOOT CREAM.......         
Λίγα λόγια:
Είναι θρεπτική και πλούσια χάρη στο φυσικό εκχύλισμα ελαιολάδου,πανθενολης και αμυγδαλελαιου που προσφέρουν βελούδινη υφή και ελαστικότητα στο δέρμα......θρέφει εντατικά τα ποδιά και επουλώνει τα σκασίματα ,προσφέροντας αποκατάσταση σε βάθος χάρη στο υψηλό ποσοστό ουρίας που περιέχει........περιέχει εκχύλισμα μέντας,ουρία,πανθενολη και έλαια ελιάς και αμυγδάλου........


Έπρεπε να  δοκιμάσω όλο το βαζάκι για να σας πω την άποψη μου.....καθώς έχω δοκιμάσει  αρκετά,απo τα προϊόντα της εταιρείας και με τα περισσότερα είμαι αρκετά ευχαριστημενη.....με την συγκεκριμένη κρέμα όμως ήμουν λίγο δύσπιστη γιατί εδώ και αρκετό καιρό έχω πρόβλημα με τα πόδια μου και δεν τα φρόντιζα καθόλου,δεν έκανα τίποτα,καθώς ο γιατρός μου είχε απαγορέψει σχεδόν τα πάντα.......(θα δείτε φώτο παρακάτω)ένιωθα άβολα και άσχημα με τα πόδια μου,αλλά είχα χάσει και το κουράγιο μου.......είπα γιατί?αρχίνα να δοκιμάζεις και βλέπεις............
Την χρησιμοποιουσα στης φτέρνες και στους αγκώνες.....πρωί-βράδυ έβαζα λίγη ποσότητα και έκανα απαλό μασάζ(απορροφάται αμέσως).......εντατικά  κάθε μέρα.......ώσπου άρχισα να βλέπω την διάφορα,τα πόδια μου να γίνονται ποιο υγιή και να είναι ποιο ενυδατωμένα.....

Μέρα με την μέρα ένιωθα τόσο όμορφα με τα πόδια μου,ήταν  λεία και ενυδατωμένα...με μια αίσθηση φρεσκάδας,δροσιάς και αναζωογονησης.....άρχισα να φοράω και εγώ τα σανδάλια μου και τα πέδιλα μου και να νιώθω τόσο όμορφα.......η μυρωδιά της υπέροχη και ανάλαφρη καθώς μυρίζει μέντα......
Για μένα είναι η καλύτερη κρέμα ποδιών που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα και πιστέψτεμε έχω δοκιμάσει πολλές.......δεν θα την άλλαζα για τίποτα.....
Εδω και πολύ καιρό έχω αρχίσει και πάλι να φροντίζω τα πόδια μου,να είναι όμορφα και ανάλαφρα......
Μια κρέμα που ΛΆΤΡΕΨΑ και δεν την αποχωρίζομαι ποτέ......και στης διακοπές μου,θα είναι στο τσαντάκι μου......
Μια εταιρεία που με έκανε να την αγαπήσω από την πρώτη στιγμή.......
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Cosmeticom και στους ανθρώπους της που με κέρδισαν από την πρώτη στιγμή και ένα μεγαλύτερο ευχαριστώ στην Ναταλία και στον Μάριο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και μου δείχνουν.......  CosmetiCom


                                                             Αυτά από μένα στο σημερινό ποστ
                                                                       Φιλάκια πολλά
                                                                             Ντινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...