Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

🎈Lierac Lift Integral Creme Lift Remodelante-Lierac Supra Radiance Eye Serum-review

Όσες φορές και να γράψω για κρέμες περιποίησης προσώπου πάντα σκέφτομαι πότε ήμουν 30 και δεν  με ένοιαζε να βάζω τόσα προϊόντα στο πρόσωπο μου,πότε έφτασα 40 για πότε 43 ούτε που το κατάλαβα (χαχαχαχα) βλέπω όμως την διαφορά,ότι τώρα χρησιμοποιώ περισσότερα προϊόντα και περιποιούμε ποιο καλά το πρόσωπο μου......ένα πράγμα ότι να μεγαλώνω και ίσως εμάς τις γυναίκες να μας τρομοκράτη λίγο αυτό?δεν ξέρω.......πιστεύω ότι η κάθε ηλικία έχει την χάρη της.......
Οι αγαπημένες ώρες της ημέρας μου τώρα πλέον είναι η πρωινή περιποίηση προσώπου μου  και το βράδυ......
Ξέρουμε όλες μας ότι η περιποίηση του δέρματος μας είναι το άλφα και το ωμέγα για να δείχνουμε λαμπερές και φρεσκιες....το μόνο που μένει είναι να βρούμε τα κατάλληλα προϊόντα για το δέρμα μας και να μας κάνουν καλό στην επιδερμίδα μας......
Πάμε λοιπόν να σας πω για δυο προϊόντα που ήταν μέσα στο κουτί του ofarmakopoiosmou.gr που μου είχε στείλει.......η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να χρησιμοποιώ όσο μπορώ κρέμες από το φαρμακείο..........όχι ότι κατά καιρούς δεν έχω δοκιμάσει και άλλες,που για μένα προσωπικά έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους......


Ξεκινάμε με  την κρέμα της  Lierac Lift Integral Creme Lift Remodelante

Λίγα λόγια για την κρέμα.....

Χαλαρωμένο περίγραμμα προσώπου και απώλεια όγκου.
Το αποτέλεσμα του lift -injection κάθε μέρα.Τονώνει το περίγραμμα του προσώπου, αποκαθιστά τους όγκους και διορθώνει τις ρυτίδες λόγω χαλάρωσης.
Μετά τον 1 μήνα, το πρόσωπο φαίνεται επανασμιλεμένο 71%*
*Κλινική μελέτη - 22 εθελόντριες, % ικανοποίησης.
Ενεργά συστατικά από την πεμπτουσία των επιστημών και της φύσης......
Συσφίγγει τις χαλαρωμένες περιοχές ενεργοποιώντας τη σύνθεση του ΚΟΛΛΑΓΟΝΟΥ ΤΥΠΟΥ XVIII που συμβάλλει στην επικάλυψη και των τριών στιβάδων του δέρματος.
Γεμίζει τις βαθουλωμένες περιοχές, αυξάνοντας την έκφραση 30 βασικών πρωτεϊνών της εξωκυττάριας μήτρας (ECM), παίζοντας βασικό ρόλο στη σύνθεση, στην ποιότητα και στη δομή της εξωκυττάριας μήτρας.
Αντιγηραντικό (λείανση, ενυδάτωση και επαναπύκνωση)

Η συγκεκριμένη κρέμα είναι για το πρωί....εγώ προτίμησα όμως να την εφαρμόζω και το βράδυ......ήθελα να δω την εφαρμογή της στον πρόσωπο μου πως είναι την ημέρα αλλά και την νύχτα που κοιμόμουν και ίσως ήταν καλύτερα.....(ότι και να πείτε έχετε δίκιο,εγώ όμως είμαι αντίθετο άτομο και ήθελα να την δοκιμάσω κατά αυτόν τον τρόπο).........δεν μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε, την χρησιμοποιώ πάνω από ένα μήνα και το πρωί που σηκώνομαι νιώθω το πρόσωπο μου πολύ απαλό,αναζωογονημενο ,λαμπερό και φρέσκο,έχω αρχίσει να βλέπω στο πρόσωπο μου να λειαίνουν οι ρυτίδες,γιατί όπως και να το κάνουμε 43 είσαι 43..........νομίζω μια γυναίκα αυτά ζητάει από μια κρέμα.......

Το επόμενο ήταν το Lierac Supra Radiance Eye Serum
Ενεργή υφή με άμεσο λειαντικό αποτέλεσμα χάρη σε πούδρες soft focus και σε πέρλες που ξεκουράζουν,λειαίνουν και φωτίζουν το βλέμμα....
Δροσερός ελαφρύς ορός με ξανθανικο κομμι που σχηματίζει ένα υδάτινο πέπλο για άμεσο αποτέλεσμα δροσιάς.
Πούδρες soft focus  και με φίλντισι ξεκουράζουν,λειαίνουν και φωτίζουν το βλέμμα.
Ο ορός λάμψης ματιών είναι σχεδιασμένος χωρίς άρωμα για να είναι ασφαλής η σύνθεση το,ωστόσο έχει λίγο από τριαντάφυλλο και πράσινες νότες υάκινθου που προέρχονται από τα συστατικά του προϊόντος.
Μετά τις 14 ημέρες, η λάμψη του βλέμματος επανενεργοποιείται 82%.
Μετά τις 14 ημέρες, οι σακούλες και οι μαύροι κύκλοι μειώνονται 85%.
Μετά τον 1 μήνα, οι ρυτίδες διορθώνονται ορατά 82%.
*Κλινική μελέτη - 22 εθελόντριες - % ικανοποίησης.
Ποια γυναίκα καθώς βλέπει τα χρόνια να περνάν δεν έχει πρόβλημα με τα μάτια της....Εγώ έχω από μικρή έλεγα δεν με ενδιαφέρει να γεμίσω ρυτίδες .τα μάτια μου όμως δεν θέλω να έχουν.....
Τον ορό λάμψης τον εφαρμόζω πρωί και βράδυ,βάζω πολύ λίγη ποσότητα και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό....οι μαύροι μου κύκλοι έχουν μειωθεί κατά πολύ και νιώθω τη περιοχή γύρω από τα μάτια φρέσκια........
Αν θα αγοράζα τα συγκεκριμένα προϊόντα?Η απάντηση μου είναι ΝΑΙ χωρίς να το ξανασκεφτω.....
                                                        Σας φιλώ 
                                                          Ντινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...