Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

🎈Beauty Jar Under Control Scrub -review🎈

 Γεια σας γεια σας σήμερα θα σας μιλήσω για ένα scrub που πιστεύω είναι ένα από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει .......

Scrub προσώπου για ακνεικες επιδερμίδες από το Beauty jar ........


Είναι ένα scrub προσώπου που ελέγχει την λιπαρότητα και τα μαύρα στίγματα .....


Περιέχει έλαιο από δέντρο τσαγιού που βοηθάει τις λιπαρές επιδερμίδες που καταπολεμά τις ατέλειες.

Σκόνη Bamboo που απολεπίζει απαλά και βελτιώνει τις επιδερμίδες με τάση ακμής..

Βρέχω λίγο το πρόσωπο μου βάζω μια ποσότητα και κάνω απαλό μασάζ ,μετά ξεπλένω το πρόσωπο μου με χλιαρό νερό........Το κάνω 2 με 3 φορές τη βδομάδα ,ανάλογα πόσο νιώθω την επιδερμίδα μου ότι το χρειάζεται...

Μου αφήνει το προσώπου λείο και καθαρό .......
Άπλα δοκιμάστε το και πιστέψτε με θα το το αγαπήσετε όπως και εγώ ......

Φιλάκια πολλά στα μουτράκια σας
Κωνσταντίνα Κ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...