Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου

Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία inaessentials 

Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποια προϊόντα τους όποτε πριν πάρα πάρα πολύ καιρό αγόρασα  και αφού τα δοκίμασα νομίζω ότι ήρθε η στιγμή να σας πω της εντυπώσεις μου

Πρώτα θα σας πω για το Οργανικό ανθόνερο λεβάντας !




Ένα προϊόν που στην αρχή με άφησε δύσπιστη αν θα έκανε όλα αυτά που υποσχόταν αλλά σιγά σιγά με κέρδισε και έκανε το πρόσωπο μου ποιο λαμπερό -απαλό και καθαρό

Προϊόντα που είναι φυσικά για το πρόσωπο μας και εγώ είδα αμέσως τη διαφορά......


Το χρησιμοποιώ δυο φορές την ημέρα σαν τόνερ 

Και το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν η έντονη μυρουδιά αλλά για λίγο άφησα το καπάκι ανοιχτό και ήταν μια χαρά μετά


Ξεραίνει τα σπυράκια και εξαφανιζονται οι κοκκινίλες όπως βοηθάει και στα μαύρα στίγματα 


Είναι κατάλληλο για κανονικό προς λιπαρό δέρμα με τάσης ακμής γιατί έχει ιδιότητες ρύθμισης pH



Τώρα ας μιλήσουμε για το Οργανικό ροδόνερο ένα προϊόν που από την πρώτη στιγμή το άρωμα του με έκανε να το λατρέψω 




Έχει τονωτική δράση και βοηθάει στην ανάπλαση των κυττάρων


Το χρησιμοποιώ και το πρόσωπο μου είναι φρέσκο ενυδατωμένο λάμπει ,απλά το καλύτερο ροδόνερο που έχω δοκιμάσει.........


Ένα ακόμη προϊόν που θα σας μιλήσω στο επόμενο ποστ είναι από τα ποιο αγαπημένα μου 

και φυσικά αυτό το καιρό δοκιμάζω και άλλα τρία προϊόντα της εταιρίας  



                                Εσείς  έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας?


                                         Φιλάκια πολλά στα μουτράκια σας

                                                   Κωνσταντίνα Κ.



Τα προϊόντα της εταιρίας τα βρίσκεις Εδω 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...