Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

♥Biolife-Biogene♥

                                                          

Γεια σας αγάπες μου πάλι εδώ με καινούργιο ποστ σήμερα,,,,πριν αρκετό καιρό πήρα την κρέμα αδυνατισματος τις Biolife-Biogene.είναι κρύο τζελ διπλής ενέργειας.φυσικά από μόνες τους δεν κάνουν τίποτα,εγώ εδώ και ενάμιση μήνα έχω αρχίσει διατροφή πολύ νερό και όποτε προλαβαίνω περπάτημα.όμως επειδής προσπαθώ να χάσω κάποια κιλά που με παιδεύουν πια,είπα να αρχίσω την δίαιτα 5:2(για αυτήν την δίαιτα θα σας μιλήσω άλλη φορά)








Είναι κρύο τζελ και  με το που το έβαλα και μετά για καμιά ώρα ένιωθα σαν παγωμένη  .αφήνει  το δέρμα μου πολύ απαλό και το έβαζα το βράδυ προτού πάω για ύπνο..σ εμένα προσωπικά έχει αποτελέσματα έχω χάσει μέχρι τώρα κανα 3αρι πόντους και δεν κάνω και συστηματική χρήση γιατί το ξεχνάω,,,νομίζω ότι είναι μια μικρή βοήθεια για την δίαιτα μου αυτόν τον καιρό....ίσως είναι η καλύτερη κρέμα που έχω δοκιμάσει
 Εσείς έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο  τζελ?θα χαιρόμουν να μου γράψετε εντυπώσεις σας....
                                      




                                        μέχρι το επόμενο ποστ τα φιλιά μου
                                                                  ntina






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...