Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

♥MD Professionel Cosmetics Max Volume Mascara♥

                                          




Γεια σας γεια σας κοριτσια μου παλι εδω με κανουργιο ποστ αυτην την φορα για μια μασκαρα ....την εχω δοκιμασει αρκετο καιρο οποτε μπορω να σας πω την γνωμη μου.........







εχω διαβασει τοσα για αυτην την μασκαρα αλλα η δικια μου αποψη ισως ειναι λιγο διαφορετικη...ισως γιατι εγω εχω μακριες βλεφαριδες και εψαχνα να βρω μονο να δινει ογκο......δεν μπορω να πω οτι δεν ειναι μια απο της καλυτερες μασκαρες που εχω δοκιμασει....αντιθετα εχει γινει μια απο της αγαπημενες μου......

 
φτιαχνει πολυ τις βλεφαριδες δινει αρκετο ογκο αλλα απο μηκος μετριο..............το καλο για μενα δεν μου αφησε αυτα τα αντιαισθητικα κομματακια.......και εχει ενα πολυ εντονο μαυρο χρωμα......δεν κολλαει τις βλεφαριδες και τις διαχωριζει  χωρις να κανει κομπακια .........


Εσεις εχετε δοκιμασει την συγκεκριμενη  μασκαρα?θα χαιρομουν να μου γραψετε εντυπωσεις σας....
                                      




                                        μεχρι το επομενο ποστ τα φιλια μου
                                                                  ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...