Τρίτη 12 Απριλίου 2016

💎 Falsies Push Up Drama mascara 💎




Γεια σας αγάπες μου σήμερα θα σας πω την γνώμη μου για την καινούργια μάσκαρα Falsies Push Up Drama.....ήθελα πάρα πολύ να την δοκιμάσω και με το που βγήκε την αγόρασα.....


Είναι μια από της καλύτερες μασκαρες που έχω δοκιμάσει.......το βλέμμα φαίνεται ποιο φωτεινό και τα μάτια μεγάλα......όλο το μυστικό βρίσκεται στο βουρτσάκι που είναι με ακίδες σε σχήμα U....

Με ένα πέρασμα δίνει αυτή την καμπύλη που χρειάζεσαι,όγκο και μήκος......έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημενη και θα την ξαναγορασω...
Πλέον έχει γίνει μια από της αγαπημένες μου......
Κάνει της βλεφαρίδες μου υπέροχες.....



Εσείς την έχετε δοκιμάσει?
μέχρι το επόμενο ποστ
τα φιλιά μου♥ 
xxx






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...