Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Kueshi Θρεπτική Κρέμα Με Χαβιάρι(review)

                     Γεια σας Αγάπες μου πριν Αρκετό Καιρό μου Έστειλε η Εταιρία Femme-Fatale.gr  Διάφορα Προϊόντα για να τα Δοκιμάσω.....για Το Προϊόν ING 10 in 1 Multicaction Spray Σας Έχω Μιλήσει σε Άλλο ποστ 


Σήμερα θα σας Μιλήσω για την Kueshi Θρεπτική Κρέμα Με Χαβιάρι..Έχει Μέσα
Χαβιάρι
Λάδι Ελιάς
Έλαιο Από Αβοκάντο
Αμυγδαλέλαιο
Βούτυρο καριτε
Βιταμίνη ε
δεν Δοκιμάζονται σε Ζώα 




Είναι μια Κρέμα αντιγηραντικη με Χαβιάρι.... Εγώ την Χρησιμοποιώ Πρωί και Βράδυ....η Ηλικία μου(40) Πλέον Πρέπει να Δοκιμάζω  Τώρα  για Μεγαλύτερες Ηλικίες Κρέμες χχχ.....την 
Βάζω Ενάμιση μήνα  Περίπου.....η Συγκεκριμένη  με 
Άφησε Απολύτως ευχαριστημενη......την Βάζω το Πρωί Κάτω Από την Αντηλιακή μου και ας Έχει spf 15 Αφήνει το Δέρμα μου Απαλό και Ενυδατωμένο.....την Λατρεύω.....το Βράδυ Κάνω τον Καθαρισμό και την Κρέμα μου....

Είναι Σε Ένα Πολυ Όμορφο Φούξια Βαζάκι Γυάλινο Τον 50ml......Και Φυσικά Θα Την Βρείτε Στα Καταστήματα Femme Fatale.....
αν Θέλετε και Εσείς μια Καλή αντιγηραντικη σας την Προτείνω να την Δοκιμάσετε.....


Εσείς την Έχετε Δοκιμάσει...
Μέχρι το Επόμενο ποστ
τα Φιλιά μου
♥ ντινα♥ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...