Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020

🎈lavieenrose.gr-review gold kombucha-miracle eyes and lips🎈

Γεια σας......γεια σας σήμερα θα σας γράψω για προϊόντα  που δοκίμασα τώρα τελευταία.....φυσικά σας έχω μιλήσει και για της δυο κρέμες στο ινστα......πάμε να δούμε ποιες είναι.....
Η μια είναι η κρέμα ματιών και χειλιών που αγαπώ και δεν αλλάζω...miracle eyes and lips..την χρησιμοποιώ το πρωί καθαρίζω το πρόσωπο μου με το σαπουνακι από αγνό ελαιόλαδο (θα σας μιλήσω γι αυτά σε λίγες μέρες) και μετά βάζω την κρέμα ματιών κάνω απαλές κινήσεις και αφήνει την περιοχή κάτω από τα μάτια μου ,φωτεινή και λαμπερή.....ευτυχώς ένα προϊόν που μου ελαττώνει τους μαύρους κύκλους καθώς τώρα τελευταία έχω πάρα πολλούς.........

Το επόμενο προϊόν είναι από την ίδια εταιρεία.....
Είναι μια κρέμα προσώπου που χρησιμοποιειτε περισσότερο το βράδυ και δεν είναι άλλη από την gold kombucha ..πλένω το πρόσωπο μου με το σαπούνι μου και μετά βάζω την κρέμα σε όλο μου το πρόσωπο ,μάτια και λαιμό,,,,,,την άλλη μέρα το πρωί το πρόσωπο μου είναι λαμπερό,ενυδατωμένο,απαλό και φρέσκο.......
Δεν χρειάζεσαι πολλά πολλά #skincare για να έχεις λαμπερό φωτεινό πρόσωπο.....μερικές φορές ίσως το δέρμα μας θέλει λίγη ξεκουράσει από τα πολλά  .απλός αυτά τα δυο προϊόντα τα αγαπώ και σίγουρα θα είναι πάντα μέσα στα προϊόντα τις περιποίησή σ μου.....ήρθε ο καιρός να δοκιμάσω και αλλά προϊόντα από την εταιρία @lavieenrose_gr ..... τι ποιο όμορφο να χρησιμοποιώ φυσικά προϊόντα για το πρόσωπο μου.....και έχετε δει πως είναι το πρόσωπο μου χωρίς φίλτρο και μέικ απ..αγαπώ σαπουνακια τις @mysterysoapbox και τις κρεμουλες μου από @lavieenrose_gr .....
Για την Δήμητρα δεν έχω λόγια τέτοια ευγένεια τόσο ευχάριστος άνθρωπος αλλά και όλο το προσωπικό και το αδερφάκι της ο Νίκος .......απλά τους αγαπώ .........ότι θελήσετε μην διστάσετε να τους ρωτήσετε .....είναι πάντα εκεί και πρόθυμη να σας ενημερώσουν σε ότι θέλετε......

Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν?

                                                              Σας φιλώ
                                                        Ντινα.Κ.

2 σχόλια:

  1. Ντινα μου σε ευχαριστούμε πολύ!!! Και εμεις σε αγαπαμε πολυ!!!❤❤❤
    Mystery Soap Box εδω!❤😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...