Κυριακή 31 Μαΐου 2015

                    Gaia Natural Cosmetics- DMB Hellas Products



Αγαπες μου σημερα εχω την χαρα για ακομα μια φορα να σας μιλησω για το προιον την εταιριας Gaia Natural Cosmetics body butter με βιολογικο ελαιολαδο,ελαιο φιστικιου,ελαιο αργκαν και ιπποφαες.....



Ειναι βουτυρο σωματος που ενυδατωνει βαθια και μυριζει καταπληκτικα.πιστευα οτι το δερμα μου δεν θα μπορουσε να το απορροφησει ευκολα,αλλα τελικα η υφη που αφηνει και απορροφαται μεσα σε τρια λεπτα ειναι φανταστικη,το δερμα μου το αφηνει βελουδινο η μυρωδια του ειναι πολυ αγαπητη και πλεον ειναι ενα απο τα ποιο αγαπημενα μου body butter....εχει γινει καθημερινη μου περιποιηση....... Για μενα ειναι εξαιρετικο προϊον και χαιρομαι που ειναι ελληνικο.............

θα τα βρειτε σε πολυ μεγαλη γκαμα προιοντων..... τα προιοντα της Gaia Natural Cosmetics και της DMB Hellas Products θα τα βρειτε στα καταστηματα Hondos Center Galerie De Beaute και σε καταστηματα καλλυντικων.... φιλακια πολλα..........ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...