Δευτέρα 18 Μαΐου 2015


  Nivea BB



εδω και δεκα μερες χρησιμοποιω την Nivea BB:
Η Nivea BB cream ειναι εμπλουτισμενη με μεταλλικα στοιχεια, προβιταμινη Β5,ελαφρια καλυψη make up και δεικτη προστασιας για τον ηλιο.......... Αυτο που καταλαβα εγω, χρησιμοποιωντας την bb cream ειναι απαλοτητα και ενυδατωση και διεκρινα και φωτεινοτητα στην επιδερμιδα μου.μυριζει ομορφα και εχει και λιγο make up οποτε καλυπτει............ φορεσα την Nivea BB και απο πανω πουδρα και ειδα ενα τελειο αποτελεσμα.......... ειμαι ευχαριστημενη απο την bb cream ενα μειον που βρηκα ηταν οτι εχει μονο δυο αποχρωσεις Κοριτσια μου εσεις τι λετε εχετε δοκιμασει την Nivea BB ποια ειναι η γνωμη σας?Η ποια bb cream χρησιμοποιητε εσεις??





  φιλια απο μενα(ntina)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...