Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Μασκες korre (καρπουζι & αγγουρι)      


Η Watermelon-μασκα αναζωογονησης για αμεση ενυδατωση.......
Η μασκα αυτη με το αρωμα της και το χρωμα της θυμιζει καρπουζι δλδ καλοκαιρι.νιωθεις την επιδερμιδα δροσερη κατα την χρηση της αλλα και μετα....μου αρεσε παρα πολυ η μυρωδια και αφηνε το προσωπο μου πολυ δροσερο...δεν ξερω ποιο συστατικο μπορει να εχει που κανει το προσωπο να ειναι τοσο δροσερο....για το καλοκαιρι παντως θα την ευχαριστηθω πολυ..



Η Cucumber Eye Mask ειναι μασκα ματιων σε μορφη gel
οταν την εβαλα για πρωτη φορα δεν μου εκανε τιποτα(αν και υποσχετε βελτιωση στους μαυρους κυκλους και τις σακουλες)ξαναεβαλα για δυο τρεις φορες και τοτε καταλαβα οτι αφηνε την περιοχη γυρω απο τα ματια λαμπερη και ξεκουραστη......απο τοτε την βαζω συνεχεια και την εχω ευχαριστηθει παρα πολυ......το βλεμμα μου ειναι ποιο ξεκουραστο και αν την βαλετε στο ψυγειο η αισθηση δροσιας ειναι υπεροχη.......

απο μενα μεχρι την επομενη φορα....φιλακια πολλα.... ntina  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...