Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

♥ING 10in 1Multiaction Spray♥

                                                                 


Γεια σας αγαπες μου......πριν αρκετο καιρο η εταιρια Femme-Fatale.gr μου εστειλε καποια προιοντα για να τα δοκιμασω....
Femme-Fatale.gr εχει και ηλεκτρονικο site οπου μπορειτε να κανετε της αγορες σας και απο κει,υπαρχει τεραστια ποικιλια προιοντων οπως:
Αρωματα
Περιποιηση σωματος-προσωπου
Ειδη κομμωτηριου
Μανικιουρ-πεντικιουρ
Προιοντα μακιγιαζ
Αποτριχωση-αναλωσιμα
Αισθητικη-ευεξια



Εγω σημερα θα σας μιλησω για το ING 10 in 1 Multiaction Spray που υποσχετε πολλα 10 σε 1....με το που το ειδα μου αρεσε πολυ το σχημα του μπουκαλιου,το χρωμα αλλα και το φανταστικο αρωμα......

1 Κατα του φριζαρισματος-ελαιο argan
2 Επανορθωση για αφυδατωμενα μαλλια-ελαιο macadamia
3 Λαμψη και γυαλαδα-εκχυλισμα μεταξιου
4 Προληψη ψαλιδας-λιναροσπορος
5 Ενδυναμωση-αμινοξεα κερατινης
6 Σωμα και ογκος-φυκια
7 Προστασια απο την θερμοτητα-ενεργο x-hp
8 Διατηρηση του styling-ενεργο mfp
9 Αντιοξειδωτικη και αντιγηραντικη δραση-φιλτρα uv
10 Θρεψη-σπορος σιταριου

αυτο που με κερδισε ποιο πολυ οταν το ανοιξα ηταν το αρωμα του φρουτενιο απλα φανταστικο......
αρχισα αμεσως να το χρησιμοποιω για να δω αν κανει αυτα που υποσχεται...τα μαλλια μου ειναι μακρια με μπουκλες οποτε ειχα προβλημα με το φριζαρισμα.αν και εχω δοκιμασει πολλα προιοντα δεν ημουν απολυτα ευχαριστημενη........
 η συσκευασια ειναι σε spray και εχει μορφη κρεμας


το χρησιμοποιω τεσσερις φορες την εβδομαδα σε βρεγμενα μαλλια και προσωπικα εμενα μου προσφερει ενυδατωσει και χωρις να μου τα φριζαρει......οι μπουκλες μου ειναι υπεροχες (ζωντανες)......το αλλο που παρατηρησα κανει τα μαλλια μου απαλα,λαμπερα και αφηνει ενα απιστευτο φρουτενιο αρωμα........μου αφηνει μια ενυδατωση που διαρκει......


ειναι πλεον ενα απο τα αγαπημενα μου.....βρηκα αυτο που πλεον κανει τα μαλλια μου τοσο ζωντανα.........

                                             



                    εσεις αγαπες μου το εχετε δοκιμασει?θα χαιρομουν να μου πειτε εντυπωσεις....


                                                     μεχρι το επομενο ποστ....τα φιλια μου.....χχχ
                                                                                 ♥ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...