Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

GLOV........REVIEW



γεια σας γεια σας  αγάπες μου....σήμερα θα σας μιλήσω για το Glov γάντι.....πριν λίγες μέρες,μου έστειλε η εταιρία να δοκιμάσω το γάντι  GLOV ON-THE-GO(το μεγάλο γάντι) και το  GLOV Quick Treat(μικρούλι )
να σου πω την αλήθεια στην αρχή δεν το πίστευα ότι μόνο με νερό θα μπορούσα να κάνω ντεμακιγιάζ.....είχα βαρεθεί πλέον να ψάχνω ανάμεσα στα γαλακτώματα τα νεράκια τα μαντηλάκια καθαρισμού που υπόσχονται,αλλά εγώ δεν έμενα καθόλου ευχαριστημενη.........ώσπου άρχισα να δοκιμάζω το γάντι και ΝΑΙ ΝΑΙ έμεινα τόσο ευχαριστημενη ούτε εγώ δεν το πίστευα ότι αυτό το μικρο γαντακι με λίγο νερό θα έκανε απίστευτη  δουλειά θα καθάριζε την περιοχή των ματιών μου με ένα μόνο πέρασμα και χωρίς να ερεθίσει το δέρμα μου......
καθαρίζει μόνο με νερό και σαπούνι πανεύκολα και έχει διάρκεια 3-4 μήνες.........κυκλοφορεί σε τρία διαφορετικά μεγέθη  για να διαλέξετε Comfort (το μεγαλύτερο γάντι) On the go (το μεγάλο γάντι) και το Quick Treat(το μικρούλι)....
έχω μείνει τόσο ευχαριστημενη που πλέον δεν χρειαζετε να ψάχνω να βρω κάποιο προϊόν για καλύτερο ντεμακιγιάζ....
έχω βρει το μαγικό μου γάντι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και είναι το ιδανικότερο για μένα.........
μπορείτε να δείτε ότι θέλετε στο σαιτ της εταιρίας www.glov.gr 



εσείς το έχετε δοκιμάσει?πως σας φαίνεται?περιμένω σχόλια
μέχρι το επόμενο ποστ 
τα φιλιά μου ♥ntina♥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...