Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

                                                         
                  

                                               Batiste Dry Shampoo

   




Γεια σας γεια σας  αγάπες μου σήμερα θα σας μιλήσω για τα πολυσυζητημενα batiste dry shampoo.......έβλεπα εδώ και καιρό σε διάφορα blog το πόσο τέλεια ήταν και πόσο υπέροχα....πήρα την απόφαση μετά τα τόσα καλά λόγια που είχα ακούσει για το συγκεκριμένο προϊόν να αγοράσω για να το δοκιμάσω και εγώ........πήρα το  Original και το XXL Volume το Blush μου το έδωσαν σε δείγμα........το Original ήταν αυτό που δοκίμασα πρώτο πρώτο έκανα ότι είχα δει από άλλες τόσες που έγραφαν....το δοκίμασα μια-δυο ε μετά  .............ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ δεν το περίμενα μετά τα τόσο καλά λόγια που είχα δει για το συγκεκριμένο προϊόν.......να φανταστείτε ούτε φωτογραφία δεν έβγαλα το έδωσα αμέσως ............

Τα άλλα δυο που ήταν να δοκιμάσω ήταν  το XXL Volume πάλι μια από τα ίδια υπόσχεται όγκο μα καθόλου .......σκέτη απογοητεύσει όσο και αν το έκανα μασάζ μου άφηνε αυτήν την ασπρίλα και τα ασπράκια στα μαλλιά μου......ωχ έλεγα..........
Δοκίμασα και το Blush να πω την αλήθεια ήταν λίγο καλύτερο όχι όμως ότι με ευχαρίστησε τελείως


Οπότε τα τόσα καλά λόγια που άκουσα δεν μου λένε κάτι......αν μου στέλνουν ένα προϊόν η το αγοράζω μόνη μου θέλω να λέω την αλήθεια στα κορίτσια μου αν είναι η δεν είναι καλό.....η αλήθεια μερικές φορές είναι πικρή χχχ
Εμένα πάντως δεν με άφησε ευχαριστημενη........δεν θα το ξαναπαιρνα για κανέναν λόγο......προτιμώ να τρέχω να προλάβω να λουστώ η να φορέσω το καπελάκι μου καλύτερα παρά να έχω αυτό το προϊόν.......συγνώμη αλλά αυτή είναι η γνώμη μου για τα  ΠΟΛΥΣΥΖΗΤΗΜΕΝΑ batiste dry shampoo........


                                            Εσείς αγάπες μου το έχετε δοκιμάσει?θα χαιρόμουν να μου πείτε                                                                                        εντυπώσεις......
                                                      μέχρι το επόμενο ποστ τα φιλιά μου
                                                                           ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...