Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

🎈κραγιόν της The Balm-reviews🎈

Γεια σας ομορφιές μου....ελπίζω να μου είστε καλά......λοιπόν σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για κάτι που έχω πάρει εδώ και καιρό και το δοκίμασα....έχω κάνει τόσες δοκιμές που πλέον μπορώ να σας μιλήσω.....θα σας πω για το κραγιόν τις The Balm.......
Ήμουν τόσο χαρούμενη,γιατί βρήκα ένα κραγιόν στο χρώμα που ήθελα σε καφέ-chocolate ματ,αλλά και όλα αυτά που υποσχόταν......άραγε τα εννοεί?ΟΧΙ
Λέει ότι είναι ενυδατικό.........ΝΑΙ είναι.......Λέει ότι έχει μεγάλη διάρκεια.........ΟΧΙ το δοκίμασα τόσες φορές που άρχισε να με εκνευρίζει......πάω σε κάποια γενέθλια πίνω καφέ,ξαφνικά κοιτάζομαι καθόλου κραγιόν,είχε μείνει μόνο το μολύβι που είχα βάλει μαζί.....ξαναβάζω,τρώω,τίποτα πάλι χαχαχαχα ξαναβάζω.........ε ΟΧΙ κάνω αν είναι δυνατόν.......πρέπει δηλαδή κάθε φορά που κάνω κάτι να είμαι με ένα κραγιόν στα χέρια......
Πλήρης απογοητεύσει και από τιμή?γύρω στα 16 ευρώ.......είναι κρίμα μια εταιρεία τόσο καλή που λένε,να έχει ένα τέτοιο σκάρτο προϊόν,να υπόσχεται και να είναι το αντίθετο και να έχεις εταιρεία με κραγιόν στα 4,50 ευρώ και αυτό που υπόσχεται να το τηρεί.......
Για κανέναν λόγο δεν θα ξανά έδινα τόσα λεφτά για να έπαιρνα κάποιο κραγιόν από την συγκεκριμένη εταιρεία.....όσο για τις beautyuk(lips-matter) είναι ένα μοναδικό,υπέροχο lips που(σας έχω ξαναμιλήσει για το συγκεκριμένο....το αγαπώ) εμένα προσωπικά όσες φορές και αν το έχω δοκιμάσει με βγάζει πάντα μα πάντα ασπροπρόσωπη και χωρίς να είμαι με ένα κραγιόν στα χέρια........αυτά για σήμερα από μένα κορίτσια μου......εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δυο?θα ήθελα να μου πείτε εντυπώσεις........
                                                           μέχρι το επόμενο ποστ
                                                                 τα φιλιά μου
                                                                        ♥ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...