Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

🎈Mey Of Switzerland Vitamin C Facial Toner-DEKAZ-reviews🎈

Γεια σας ομορφιές μου......σήμερα θα σας μιλήσω για τo Mey Of Switzerlad Vitamin C Facial Tone.......που την προωθεί η εταιρία DEKAZ.....πριν μέρες ήρθε στα χέρια μου και ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί ήθελα πολύ να το δοκιμάσω.......

Η τονωτική λοσιόν προσώπου της MEY είναι ειδικά σχεδιασμένη για να φωτίζει ,να προστατεύει και να ενυδατώνει την επιδερμίδα. Η βιταμίνη C και το έλαιο πορτοκαλιού αποτρέπουν τη μελάχρωση του δέρματος, προάγουν τη σύνθεση κολλαγόνου και μειώνουν τις λεπτές γραμμές, αυξάνοντας τη λάμψη και την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Το εκχύλισμα από Melissa officinalis – υψηλής περιεκτικότητας σε ροσμαρινικό οξύ – το σελήνιο, το μαγγάνιο και ο ψευδάργυρος – που υπάρχουν φυσικά στο εκχύλισμα κριθαριού – προστατεύουν από τη δράση των ελευθέρων ριζών. Οι τανίνες από τα φύλλα λευκού τσαγιού διαθέτουν αντιμικροβιακες και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, ενώ η Aloe Vera προσφέρει στην επιδερμίδα καταπραϋντικές και ενυδατικες ιδιότητες............
Περιέχει:
Βιταμίνη C-Aloe Vera -Εκχύλισμα φύλλων Melissa officinalis – Ρουτίνη – Εκχύλισμα φύλλων λευκού τσαγιού (Camellia sinensis)........
Είναι για όλους τους τύπους δέρματος, ιδανικό για επιδερμίδες με τάση ακμής και για επιδερμίδες με διχρωμίες........

Την δοκιμάζω εντατικά πρωί-βράδυ κάθε μέρα πάνω από δυο βδομάδες οπότε έχω και ποιο καλή άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν.....
Βάζω τη λοσιόν σ ένα δίσκο ντεμακιγιάζ και περνάω το πρόσωπο μου και το λαιμό μου....εκτός την περιοχή στα μάτια μου........κάθε πρωί και βράδυ....έτσι προετοιμάζω την επιδερμίδα μου για να βάλω και τα άλλα προϊόντα περιποίησης.......
Το πρώτο που μου άρεσε είναι το ελαφρύ άρωμα πορτοκαλιού που έχει...απορροφάται αμέσως...αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη,λαμπερή  και δροσερή......
Εγώ προσωπικά θα σας έλεγα να την δοκιμάσετε είναι πάρα πολύ καλή και θα καταλάβετε την ενυδάτωση την λάμψη και την προστασία που δίνει στην επιδερμίδα σας........
Τρέχει και διαγωνισμός στο instagram όπου μια τυχερή θα το κερδίσει.......
τα βρίσκετε σε επιλεγμένα φαρμακεία........

                                                       μέχρι το επόμενο ποστ
                                                                 τα φιλιά μου
                                                                        ♥ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...