Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

🎈BB cream τις Mey of Switzerland-DEKAZ-reviews🎈

Γεια σας ομορφιές μου......σήμερα θα σας μιλήσω για την BB cream τις  Mey of Switzerland......που την προωθεί η εταιρία DEKAZ.....πριν μέρες ήρθαν στα χέρια μου και ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί ήθελα πολύ να την δοκιμάσω........
Η bb cream βγαίνει σε δυο αποχρώσεις την light και medium,δεν περιέχει parabens.......είναι δερματολογικα ελεγμένη,περιέχει βούτυρο καριτε,υαλουρονικο οξύ και αντιοξειδωτικες βιταμίνες,είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και μπορείς να την εφαρμόσεις,είτε μόνη της,είτε κάτω από το μακιγιάζ σαν βάση.......έτσι κάνω και εγώ.......
Έχω αρχίσει να την δοκιμάζω εδώ και δέκα μέρες,περιττό να σας πω ότι την λάτρεψα,πλέον έχει γίνει η αγαπημένη μου,επειδής ειδικά το πρωί θέλω να είμαι ελαφριά βαμμένη χωρίς πολλά πολλά και ειδικά χωρίς  foundation (που προσπαθώ να μην το χρησιμοποιώ πολύ).....την συγκεκριμένη την χρησιμοποιώ από το πρωί μέχρι το βράδυ,.το άλλο που μου άρεσε πολύ είναι ότι έχει SPF 25 οπότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ και επιπλέον αντηλιακή,μου ενυδατώνει την επιδερμίδα μου και τις δίνει μια φυσική λάμψη......

Μου προσφέρει πολύ καλή κάλυψη από κάποιες ατέλειες και δείχνει η επιδερμίδα μου φρέσκια........όσες φορές και αν την έβαλα δεν ένιωσα καθόλου το δέρμα μου να με τραβάει αλλά ήταν ενυδατωμένο.......κάτι που είχα παρατηρήσει από πολλές άλλες bb που είχα δοκιμάσει........

Αυτήν την στιγμή εγώ έχω και τις δυο αποχρώσεις,όποτε επειδής η επιδερμίδα μου δεν είναι ούτε πολύ ανοιχτή αλλά ούτε και σκούρα,αυτό που κάνω είναι να βάζω και από τις δυο αποχρώσεις και να έχω ένα αποτέλεσμα που ήθελα και θέλω πάντα...........
Και με τα δυο προϊόντα που έχω δοκιμάσει από την συγκεκριμένη εταιρεία μπορώ να πω ότι έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημενη.........
Τρέχει και διαγωνισμός στο instagram όπου ένα κορίτσι μου θα κερδίσει και τις δυο αποχρώσεις τις bb cream......
τα βρίσκετε σε επιλεγμένα φαρμακεία......
μέχρι το επόμενο ποστ
τα φιλιά μου
♥ntina



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...