Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

🎈 Intermed Luxurious -review 🎈

Σας έχω ξαναμιλήσει ποιο παλιά για τα αντηλιακά......δεν υπάρχει μέρα,ώρα,καιρός που να μην είμαι με μια αντηλιακή προσώπου και σώματος στα χέρια.........ίσως έχω μάθει έτσι,εδώ και πολλά χρόνια,από ένα πρόβλημα υγείας που έχω,πρέπει οποιαδήποτε ώρα,χειμώνα,καλοκαίρι εγώ να φοράω την αντηλιακή μου.....μάλλον το πρόβλημα μου με έμαθε να της χρησιμοποιώ........έχω χρησιμοποιηση άπειρες αντηλιακές και έχω μείνει από αρκετές ευχαριστημενη.......πάμε όμως να σας πω για τις δυο καινούργιες που δοκίμασα και είχε μέσα το κουτάκι του ofarmakopoiosmou.gr .....

Η πρώτη είναι η Luxurioussun care sunscreen face serum.........

Το Υαλουρονικό Οξύ συμβάλλει στη διατήρηση της ελαστικότητας του δερματος και της πολύτιμης υγρασίας του.
Τα κεραμίδια σιταριού εξομαλύνουν τις λεπτές γραμμές και επαναφέρουν τη νεανική λάμψη της επιδερμίδας, ενώ η προβιταμίνη Β5 συμβάλλει στην ανάπλαση και ενυδάτωσή της.
Η Βιταμίνη Ε ως ισχυρό αντιοξειδωτικό συστατικό, απομακρύνει τις ελεύθερες ρίζες προστατεύοντας την επιδερμίδα από την οξειδωτική φθορά..........
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα που έχουν αντλία είναι πολύ βολικά στην χρήση τους ειδικά όταν πρέπει να τα έχεις μαζί σου παντού,στη θάλασσα στην τσάντα σου....
Ένα προϊόν που είναι απαραίτητο αφού προσφέρει υψηλή προστασία από την επιβλαβή ακτινοβολία και προσφέρει ενυδάτωση.....έχει πολύ ελαφριά υφή και μπορείς να το χρησιμοποιεις συχνά.......

Το δεύτερο προϊόν είναι Luxurious suncare antioxidant suncreen invisible spray spf 30.......
  • Προστασία της επιδερμίδας από την οξειδωτική φθορά & τη πρόωρη γήρανση
  • Eνυδάτωση & βελτίωση της υφής της επιδερμίδας
  • Διάφανο spray, αόρατη υφή
  • Εύκολη & γρήγορη εφαρμογή σε στεγνό ή βρεγμένο δέρμα
  • Δερματολογικά ελεγμένο
Είναι ένα διάφανo spray που μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα και γρήγορα σε στεγνό ή βρεγμένο δέρμα, είναι ένα προϊόν που μπορείς να το έχεις στην τσάντα σου και να το χρησιμοποιεις όπου και να είσαι.........είναι ενυδατικό και προστατεύει το δέρμα και το καλύτερο δεν αφήνει ίχνη λιπαρότητας........ήταν τα δυο προϊόντα που είχα περισσότερο μαζί μου φέτος το καλοκαίρι.....
Τα προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε εδώ..... Intermed Luxurious 
                                                             Σας φιλώ
                                                                Ντινα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...