Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

🎈mineral 89 vichy-review🎈

Είναι ένα προϊόν που αγάπησα όσο τίποτε άλλο από την εταιρεία vichy....και ενώ μου είχε τελειώσει και ήμουν έτοιμη να το ξανά αγοράσω ofarmakopoiosmou.gr μου έκανε την έκπληξη.....μέσα στο δεματάκι ήταν το mineral 89,δεν ήθελα κάτι άλλο,το είχα ξανά στα χέρια μου......




Πιο δυνατή επιδερμίδα, ενυδατωμένη, τονωμένη και λαμπερή.........
Σε 1 μήνα: Η επιδερμίδα φαίνεται πιο λαμπερή (94%), και τονωμένη (83%).
με 11 συστατικά. 
Χωρίς άρωμα, χρωστικές, σιλικόνη, paraben και αλκοόλη. 
Για 1η φορά, τα Εργαστήρια Vichy κατόρθωσαν να το συγκεντρώσουν σε μια σύνθεση σε ποσοστό 89% και το συνδύασαν με Υαλουρονικό Οξύ, ένα φυσικό ενυδατικό συστατικό.
Αποτελεσματικότητα κλινικά αποδεδειγμένη από δερματολόγους μετά από 1 μήνα χρήσης:
+21% Τόνωση
+20% Ομοιογένεια
+26% Λάμψη
Δεν θέλουμε όλες μας αυτό το κάτι που από την καθημερινοτητα θα μας διώξει όλη την κούραση..........εγώ προσωπικά αυτό ήθελα και το βρήκα σε ένα και μοναδικό προϊόν στο Vichy Mineral 89 ......
Είναι ένα booster που το χρησιμοποιώ πρωί βράδυ και αμέσως μετά βάζω την κρέμα μου........το πρόσωπο μου αμέσως δείχνει λαμπερό,ενυδατωμένο και φρέσκο......το έχω αγαπήσει τόσο πολύ που θα το ξανά και ξανά αγοράσω........
                                              Σας φιλω
                                                Ντινα.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...