Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Καστορέλαιο

Καλησπερα κοριτσια μου σημερα θα σας μιλησω για το καστορελαιο........
το καστορελαιο εχει γινει ενα απο τα ποιο υπεροχα φυσικα ελαια για τα μαλλια.....



εγω το χρησιμοποιω στα μαλλια στις βλεφαριδες και στα χειλια.....

Στα μαλλια βαζω μια μικρη ποσοτητα στις παλαμες(δεν βαζουμε πολυ γιατι ειναι πυκνο και δεν ξεβγαζετε ευκολα)και το περναω απο τις ριζες μεχρι τις ακρες.....το αφηνω αναλογα με το ποσο χρονο εχω,μπορειτε να το αφησετε και 30λεπτα αλλα και ποιο πολλες ωρες.....μετα το ξεπλενω με χλιαρο νερο και σαμπουαν.....τα αφηνει τοσο λαμπερα και μαλακα που δεν ξεχναω να κανω αυτην την θεραπεια για τα μαλλια μου......

Στις βλεφαριδες αν εχετε καποια μασκαρα που σας εχει τελειωσει ξεπλενετε καλα το προιον απο μεσα και βαζετε το καστορελαιο,περναω το βραδυ τις βλεφαριδες(οχι πολυ ποσοτητα) το αφηνω ολοι νυχτα και το πρωι ξεβγαζω κανονικα.......

Στα χειλια βαζω μια μικρη ποσοτητα το αφηνω για λιγο,θα δειτε μια φυσικη λαμψη......


το καστορελαιο το βρισκουμε σε καταστημα βιολογικων προιοντων η σε φαρμακεια....
εγω το αγορασα απο καταστημα βιολογικων προιοντων και το πληρωσα 4ευρω....
αν το εχετε δοκιμασει κοριτσια μου περιμενω εντυπωσεις......
απο μενα μεχρι την επομενη φορα.....φιλακια πολλα πολλα.....ntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...