Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Golden Rose matte velvet κραγιόν

Κοριτσια μου σημερα εχω την χαρα να σας μιλησω για ενα προιον που εμενα με εχει αφησει πολυ ευχαριστημενη
τα κραγιον ματ τις Golden Rose....




ειναι ματ με κρεμωδη υφη και δεν ξηραινει τα χειλια μου,,εχει διαρκεια εξαιρετικη για μενα,,δεν εχει parabens,,εχει ομορφη συσκευασια βυσσινι με χρυσα γραμματα και βγαινουν σε πολλες αποχρωσεις,,εγω προς το παρον εχω μονο δυο και ελπιζω να παρω και αλλα χρωματα τις σειρας,,και σε σχεση με αλλα ματ κραγιον δεν ειναι ξηρα,,αααα δεν σας ειπα και σε καταπληκτικη τιμη στα 4ευρω,,




Εσεις τα εχετε δοκιμασει κοριτσια μου?εντυπωσεις
μεχρι την επομενη φορα φιλακια απο μεναntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...