Σάββατο 6 Ιουνίου 2015


Fast Action Gel(Mastic Spa)

Γεια σας γεια σας κοριτσια μου σημερα θα σας μιλησω για την fast action gel τις Mastic Spa......
η εταιρια εχει αγνα καλλυντικα με μαστιχα.....
για το προιον που θα σας μιλησω σημερα περιεχει μαστιχα,κακαο,μαστιχελαιο,εκχυλισμα καλεντουλας,καφεινη,εκχυλισμα φυκιων,iodotrat,ruscus και αγριοκαστανου(περιεχει 150ml)....


Ειναι θερμαντικο τζελ κατα τις κυτταριτιδας,εγω το βαζω στα σημεια που εχω προβλημα....
απο την πρωτη φορα που το δοκιμασα ειδα οτι εκανε δουλεια,,ενιωσα θερμοτητα και κοκκινισε η περιοχη που το ειχα βαλει...το βαζω πλεον κανα μηνα και εχω δει αρκετη διαφορα ειναι πολυ καλη και αφηνει και το δερμα μου απαλο....(φυσικα ολα τα προιοντα ξερουμε οτι δεν κανουν δουλεια απο μονα τους πρεπει να βοηθησουμε και εμεις διατροφη,περπατημα,υπνος,νερο)
Να ξερετε ομως η θερμαντικη κρεμα δεν πρεπει να χρησιμοποιειται σε ευαισθητα δερματα με ευρυαγγειες,φλεβιτιδα και δερματικες παθησεις......




Εσεις κοριτσια μου εχετε δοκιμασει προιοντα τις εταιριας?εντυπωσεις?
μεχρι το επομενο post.....φιλακια πολλα απο μεναntina

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...