Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

♥ Foltène®PHARMA♥

                                            Foltène®PHARMA



Γεια σας γεια σας κοριτσια μου.....σημερα θα σας μιλησω για ενα προιον που ειναι για τα μαλλια .....
πριν λιγο καιρο πηρα στα χερια μου καποια δειγματα που μου εστειλε η εταιρια και αρχισα αμεσως τις δοκιμες.....
ειναι φαρμακευτικο προιον και εχει μεγαλη γκαμα προιοντων οπως για τα νυχια για τις βλεφαριδες.....

εγω θα σας πω για πως μου φανηκε εμενα....... 


Εχω δοκιμασει πολλα προιοντα για την τριχοπτωση.....αλλα σε αυτο το προιον ειδα μια διαφορα τα μαλλια μου σαν να δυναμωσαν και δεν εχω τοση πολυ τριχοπτωση πλεον......το σαμπουαν οταν το βαζεις δεν κανει πολυ αφρο αλλα σου αφηνει μια αισθηση καθαριοτητας και χωρις να βαραινουν τα μαλλια και δεν τα αγριευει.....



..οσο για το conditioner τα αφηνει μαλακα λεια και ξεμπερδευονται πολυ ευκολα....χωρις να χρειαζετε πολυ ωρα ξεβγαλμα.....



...εχω χρησιμοποιησει προιοντα φαρμακευτικα κατα τις τριχοπτωσις αλλα δεν εκαναν αυτο που υποσχοντουσαν,το σαμπουαν και το continioner τις εταιριας   Foltène®PHARMA  βρηκαν μια ακομα φιλη θα συνεχισω να κανω την θεραπεια......

Αν και εσεις θελετε το καλυτερο για τα μαλλια σας.....σας συνιστω τα προιοντα   Foltène®PHARMA για λαμπερα,αναλαφρα και υγιεις μαλλια......(καποια στιγμη θα δοκιμασω και τα προιοντα για τα νυχια και τις βλεφαριδες)


           φιλακιαntina

                                



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...